3 Månader

Idag blev jag 3 hela månader, helt otroligt vad tidern går fort! Idag har vi inte gjort så mycket, jag hade lite feber imorse 37,7 men nu på kvällskvisten så hade den gått ner till 37,3 :) Mamma och pappa har städat idag och pappa har varit och besiktat bilen. Faffan var även här en snabb visit :) Och nu vill jag inte sova, både mamma och pappa har försökt att natta mig med sagor och allt, men jag är jätte pigg så dom fick ta upp mig i väntat på att jag ska bli trött snart. Idag fick vi reda på att pappa fick säsongsjobb på kyrkogården i 5,5 månad så det är ju superbra! Han börjar redan på måndag, så nu får vi se hur det går för mig och mamma själv, det går nog bra jag ska försöka vara snäll mot henne, men vi lär ju få lite tråkigt! Att pappa fick jobbet firade dom iallafall med att äta tacos till middag :)
Jag suger på min klänning
Jag och Cajsa
Faffan och jag
Mammas tacos
Cajsa och Pastejen busar
// Lea

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tokkul och stort Grattis till jobbet Tommy! Så himla roliga ni som är så förtjusta i att äta tacos hela tiden. Kram på er! Pastejen är dödsgullig och Lea är superfin i den där blåa somriga klänningen!

2011-04-27 @ 07:30:16
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tackar! haha ja det är ju såå gott! :D

2011-04-27 @ 22:10:00
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback