Birsta mys

Idag har vi varit ute på Birsta som jag skrev i det tidigare inlägget att vi skulle :) På Birsta var det hur skönt som helst för det var nämligen super lite folk så pass tidigt, så om vi ska ut på Birata något mer på vardagar som vi säkerligen kommer att göra så blir det absolut innan folk slutat jobbet och alla ungdommar slutat skolan. Det blev lite små handling, jag fick två st nya pyjamasar med kortärm och korta ben eftersom det börjar bli varmare så att jag slipper svettas ihjäl. Mamma köpte även ett par solglasögon till sig själv (inte allt för snygga men får duga tills hon hittar ett par snyggare) och en the kopp plus en påse the och en blomma till badrummet plus en navelpiercing som hon pressade igenom sitt ihop vuxna hål. Det vart även lunch/middag för mamma och pappa som bestod av en varsin sallad. Sedan åkte vi upp till arken och köpte kattleksaker och två påsar men kattmat, för att man fick två små påsar för endast 40 kr av samma märke som vi redan kör med till Pastejen så att då måste man ju passa på! Justja jag höll på att glömma att berätta att innan vi åkte till Ikea så åkte vi förbi Lindgården för att mamma vart sugen att hälsa på sina underbara jobbarpolare plus att hon ville visa upp hur mkt jag har växt :)
Mamma & pappas sallader
Mammas the kopp 69 kr på Indiska
The 39 kr på  Insiska
Blomma 39 kr plus kruka 39 kr på buketten
Mina pyjamasar 129 kr på hm
mammas halvfula glasögon 59 kr hm
Pastejens saker
// Lea

Kommentarer
Postat av: Moffa

Salladen ser väldigt god ut, blev lite sugen känner jag.

2011-04-14 @ 21:18:21
Postat av: Sandra

Den var väldigt god kan jag lova :)

2011-04-14 @ 23:31:23
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: Cattis

Oj så söt hon kommer bli i dessa söta kläder! :D

2011-04-15 @ 08:13:57
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det vart hon oxå, min lilla gulliplutt! :D

2011-04-15 @ 09:47:10
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback