Dagen

Nu är vi hemma elr ja vi har varit det ett bra tag. Jag och mamma har varit och hälsat på Cattis & Wilton, vi tog oss en promenad ner till stan och mamma och Cattis tog sig en varsin mjukglass, åtets första! Nu märks det att det börjar bli vår, härligt! Sen ringde mamma till pappa och bad han hämta oss så att jag skulle slippa klä av mig och så igen. Då begav vi oss ut till Birsta till rusta där vi köpte lite smått & gott tex en klösbräda till katten som vi sedan var och hämtade hemma hos Niken. Cajsa följde med oss in dit eftersom jag ville ha mat innan vi kunde fortsätta resan hem. Av alla tre katterna så var det bara Lilla Blå som var nyfiken på Cajsa och det var ju henne vi skulle ta med oss hem. Just nu ligger hon under soffan och trycker.. Idag orkade inte mamma och pappa laga någon mat så det fick bli sallad frin pizzerian ist.
Cattis njuter av årets första mjukglass!
fina Wilton som myser i sin vagn
Åsså jag som ligger och sover med mössan på sniskan
// Lea

Kommentarer
Postat av: Niken

Går de bra med Lilla Blå? :D

2011-04-05 @ 20:52:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Cattis

Tusen tack för en supertrevlig dag!

2011-04-05 @ 20:59:17
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Cattis: Tack själv, det var supermysig!:)



Niken: jodå hon ligger under soffan men ha varit lite framme oxå. Har klippt klorna på henne som jag trodde skulle bli jätte svårt, men hon rörde inte en fena när tommy hull i henne hon bara låg och kurrade! :)

2011-04-06 @ 08:56:51
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback