Ensam med mammsen

Ja och det funkar ju kanon, det tycker vi båda två! Vi har ju aldrig varit ensamma utan pappa mer än i några timmar. Men jag har varit jätte lugn och snäll mest hela tiden iaf :) Mamma och jag tog oss en promenad förut i det underbara vädret, och när vi var hemma igen så sov jag såå skönt i vagnen så mamma hade inte hjärta till att väcka mig så vi gick ett tag till det blev sammanlagt en prommis på 60 min om inte lite mer. Ja pappa skulle höra av sig innan matchen började men det har han inte gjort, men han har det säkert bra. Pappa och grabbarna skulle ju dricka alkohol ikväll så mamma sa att han inte får komma hem idag eftersom hon inte vill att jag ska träffa han när han är alkoholpåvärkad, dels för lukten,röstförändringen man kan få, och beteende förändringen. Så han ska väl sova hos Emil elr någon av dom andra grabbarna. Nä men hurrni nu vart jag tokhungrig, jag vill ha mat NU så hejsvejs! PS det blev ingen kortknäppning idag,så ni får klara er utan bilder tyvärr.
// Lea

Kommentarer
Postat av: Angelica Gullinder

Det är bra tänkt de med alkoholen :) Tänk även på att bebisen inte ska sova i samma säng som någon som druckit. Dom gånger Simon druckit har han fått sovit på soffan om Filippa sovit med mig :) Så de bar bra tänkt Lea :)

2011-04-04 @ 20:33:24
URL: http://gullinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback