Grinig

Igår kväll efter att jag hade somnat så vaknade jag igen vid 10 tiden, så mamma testade att ge mig mat men jag var så grinig, så jag tog bara lite granna för sen vart jag ju ännu argare och vägrate ta bröstet helt. Så mamma gick faktist och blandade iordning lite ersättning, men när det väl var klar så var jag på jätte bra humör. Men mamma testade iallafall att ge mig den och jag tog ungefär 5 klungar och sen ville jag inte ha mera, men dom dära klunkarna spydda jag upp när jag rapade. Mamma tyckte inte om att ge mig ersättning alls, hon tyckte att det känndes jobbigt för henne eftersom hon är van att ge mig bröstet, sånt där kan nog vara rätt känsligt? Idag ska vi somsagt åka till min fammo och faffa och fira lite påsk! :) Idag skulle det väll även bli jätte varmt ute har mamma hört? Vi får väll hoppas på det iaf så att jag kan få ligga ute och sova i vagnen och så att mamma får sola sig lite! Snart så ska jag ta och bada lite, så vi hörs!
Papi & jag
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback