Jordgubbar och glass

Nu håller mamma och pappa att göra sig klar för en promenad till nått fint ställa att slå sig ner och sola på. Själv tänker jag ligga och sova i min vagn i friska luften. Igår var vi förbi Uffe och mormor och där bjöds det på jordjobbar och glass, och gud vad mamma tyckte att det var gott! Inatt fick vi iallafall ett roligt besked, men vad det var får ni höra om senare eller någon annan dag! Vi var ju även ut till Barnenshus igår och därifrån fick jag: En solhatt, solskydd som man förlänger skärmen på vagnen med och ett myggnät till vagnen.

Jag längtar tills jag oxå får äta jordgubbar och glass!

Jag och Uffe
Bättre kort än detta får man inte på mommo, hon är såå töntig!
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback