Kvällsinlägg

Just nu är jag nyäten och halvnöjd, jag gnäller på lite och mår lite illa. Ja idag var vi ju och hämtade Pastejen, allt går jätte bra här hemma, han har redan skitit i sin låda och verkar helnöjd! Ja vad har mer hänt hmm.. jo just det vi var ju hemma hos farmor och farfar som sagt var, där försökte pappa & faffan fixa till nått som var fel men bilen, fast jag vet inte riktigt vad det var men dom misslyckades iaf så pappa måste lämna in den på verkstad. Och när vi skulle åka därifrån så ville den inte ens starta för den hade nämligen fått slut på bränsle, men faffan hade lite på reserv så att det räckte till macken och tanka. Jo farmor var ju oxå och hämtade sig en ny katt idag som hon ville rädda från avlivning, det var en perser katt som hette Sixten på ca 7 år, han verkade oxå trivas, så idag har det varit en kattdag kan man säga. Imorgon ska iaf mamma ringa till Bvc och boka en tid, så att hon får fråga lite om min mage åsså vill hon se så att jag går upp i vikt som jag ska.
Pastejen myser på sängen
Mamma hittade kort på Cajsa & Pastejen sen i somras när han var
en liten kattunge
// Lea

Kommentarer
Postat av: Fammo Carina

Va kul för Kascha o pastejen att de är så bra kompisar..o de bästa är ju att Pastejen är hemma här oxå, så han kan följa med hit oxå =) Kram på er <3

2011-04-11 @ 11:21:32
Postat av: Sandra

Ja precis :)

2011-04-11 @ 22:19:16
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: Kattis

Va fin Pastejen är, gillar den fluffiga svansen och så ser jag att han ligger med raka framben som Hasse brukar göra.

2011-04-12 @ 10:17:28
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Sandra

ja visst är han det :) jaha okej, skönt att sträcka ut sig lite :)

2011-04-12 @ 10:29:38
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback