Lägger sig i allt!

Nu är vi hemma ifrån moffan och Kattis. Där bjöds på lite påskmat samt super god röding. Jag var i princip grinig hela tiden, jag vart övertrött och otröstlig. Morfar testade att sätta på både rakapparaten och hårtorken, men den funkade bara i någon sekund sen satte jag igång igen. Mamma och pappa som hade med sig min babysitter och allt, men inte ens den fick mig att somna idag. Gammelfarmor var ju oxå där idag, och tro inte på tusan att hon la sig i allt! Hon komenterade hur mamma ska hålla i min när hon ammar mig, hon sa att nu är det nog slut på maten i det dära brösten så nu ska du byta, och då vart mamma arg och snäste ifrån! Jag menar mamma vet väll bäst själv, inte sant? Mamma tycker att det är så himla irriterande när folk lägger sig i och säger hur dom tycker att man ska göra! Sköt ni er själva istället för att berätta hur andra ska göra och inte göra, tack! Jag fick iallafall ett påskägg av gammelfarmor med ett par strumpor i :) Och av moffan och Kattis har jag ju redan fått som ni vet. Jag sov inte på hela tiden vi var hos dom och det var ju faktist några timmar, men så fort vi åkte så somnade jag i bilen, och när vi var hemma igen så tyckte mamma att det var synd att väcka mig så dom la ner mig i vagnen så jag skulle få fortsätta sova åsså tog vi oss en promenad i mörkret, när vi gått klart den så drog mamma försigtigt av mig ytterkläderna och mina byxor och la sedan ner mig i sängen, och där ligger jag än för jag var så himla trött. Så mamma brydde sig inte om att ta på mig någon pyjamas så jag får ligga med min body för det är ju viktigare att jag får sova än att måste krånga på och av med kläder i onödan så att jag vaknar och blir ledsen. Det var föresten jätte kul att träffa lilla Tånt igen efter sin operation, vi hade faktist saknat lillkillen!
Moffis & Kattis
Svante (Tånte)
Cajsa
Testar hårtorks knepet
Mitt påskägg
// Lea

Kommentarer
Postat av: guLLinder

Finns väl inget värre än folk som lägger sig i och tror dom kan bättre än en själv :P man vet ju själv om de tar slut på mat i brösten liksom och allt vad de kan vara :P Nej usch sånt är jobbigt :P

2011-04-22 @ 23:06:53
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja eller hur, fyfan för sånt!

2011-04-23 @ 23:35:37
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback