Mamma Bakom Ratten!

Hej, idag har vi varit på besök hemma hos farfo & farfar medans bilen var på verkstad, elr ja vi vart där till kl nio ungefär. Imorse klev vi upp tidigt runt sju tiden och kollade på Vakna när dom badade i svinkallt och super smutsigt vatten, guud vad kallt det såg ut. Sedan vart det frukost och efter det så åkte vi iväg och lämnade in bilen. Efter maten hemma hos fammo och faffan vart mamma sugen på att åka på Dannes Kiosk och köpa mjukglass, så mamma och pappa åkte dit medans farmor och farfar fick vara barnvakt till mig medans dom var borta. Efter att dom ätit upp glassen så åkte dom tillbaks igen. Och väl på gården så sa pappa att mamma skulle provköra bilen, mamma fick värsta paniken! Tillslut så satt hon där rädd och hade verkligen noll koll på vad alla saker i bilen var till för, spakar m.m. Men efter mycket om och men så lyckades hon iallafall komma en halv meter innan hon fick motorstopp, haha! Näe det dära med att köra bil är nog ingenting för min mamma! Idag har jag iallafall pratat super mycket med mammsen, jag bara surrade ocg surrade, mamma tyckte att det var såå kul! Igår lovade jag ju att jag skulle lägga upp bilder som skulle ha knäppt under dagen, men när jag skulle lägga mig och sova igår så var jag så tjurig så mamma fick lägga sig och sova med mig helt enkelt, så då fick hon ju ingen tid att hjälpa mig att lägga in några bilder.

När jag skulle vila i babysittern hos fammo/faffan idag så ville
Cajsa ligga och vakta mig:)
Farmor och Jag
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback