Maten var borta?!

Hejsan, idag ska vi åka ut till Biltema och köpa nya lampor till bilden eftersom att ena framm har gått sönder, pappa hade redan köpt lampor igentligen, men när faffan skulle hjälpa han att sätta dit dom igår så visade det sig att det var ett felköp så därför måste vi ut dit igen. Lär väll kanske bli några mera affärer när man endå är därute. Inatt när jag vaknade och ville ha mat så fick jag inte ur nått från mammas tiss! Jag vart jätte ledsen och mamma med! Men när mamma trycke på bröstet så sprutade det ju, så jag måste ha sugit på det fel elr något men tillslut komm det efter mkt kämpande. Mamma vart helt knäckt så pappa fick springa upp och värma vatten för mamma trodde att hon skulle behöva ge mig ersättning, men precis då så kom det och då vart jag glad igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback