Nu är vi

hemma hos farmor och farfar och ska även sova här inatt. Jag,mamma & farmor var iaf ute på en liten promenad förut i det blåsiga vädret. Idag var ju jag och mamma hemma hos Maja & Joel vi var där ett bra tag idag, det varit pizza ätande och en en massa snack, elr ja iaf för mamma & Maja för jag låg mest och sov i vagnen. Cajsa var ju oxå med och skulle leka med Majas mammas hund Tyson, men Cajsa var bara sur och tråkigt mot han och morrade en massa, jädra sur Cajsa! Och imorgon så ska vi testa på oss en ny katt denna gång blir det farmors systers katt Pastejen, som Cajsa redan har träffat förut så vi vet att dom går ihop :) Mamma har bilder på dom sen i somras men det är på datorn hemma. Måste även åka ut till Arken och köpa kattmat och kattsand :) Ochså ska evt farmor och farfar följa med oss hem imorgon så att faffan kan hjälpa pappsen att sätta upp vårat nya badrummsskåp som mamma och pappa fick tag på för endast 95 kr igår på Ikea eftersom att det skulle utgå snart. Det vart tyvärr inga bilder knäppta idag =/
// Lea

Kommentarer
Postat av: Kattis

Pastejen det var tamejtusan det bästa kattnamnet jag har hört på länge. Tror inte jag vill ha nån mer katt efter Hasse (lär inte få nån för Micke heller :-) är så jäkla trött på att han sprider kattsand i hela lägenheten och väcker mej varje morgon mellan 04-05, slickar på väggen, jamar, spinner och kittlar mej i ansiktet med sina superlånga morrhår! Så ska vi ju inte glömma "stjärtlukten" heller ........

2011-04-10 @ 07:52:26
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Fammo Carina

Haa haaaaa..det va rolig läsning Kattis =)

2011-04-11 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback