Nu är vi

Pigga igen :) Ja igår var vi ju somsagt hemma hos Niken och hennes otroligt fina bebismage! Vi vart där några timmar och det var roligt, men när Niken skulle hålla i mig så vart det lite jobbigt  för att det var ju en stor mage ivägen! Dom har föresten 3 st jätte söta katter som är till skänkes omgående, jag lägger upp bilder på dom så om någon är intresserad så säg till!!Annars åker dom 3 sötisarna till katthimmlen :(! Efter att vi varit där så åkte vi hem till mormor och åt middag, elr ja mamma och pappa åt och jag kollade på, Lassagne vart det iaf. Vi vart där till omkring 21:00 och sen vart jag övertrött och började tokgrina, jag har ju så svårt att koppla av helt och sova när jag är borta så då åkte vi hem med en rasande fart. Idag ska vi åka till min gammelfarmor Astrid på middag och efter det ska vi åka till Willys och handla mat.
Niken & jag
Jag fick ärva mormors klänning som hon haft när hon var liten,
så här testar jag den
Katt 1: en hona på 3 år
Katt 2: hona på 1 år (suga på henne själv, en kompis till Cajsa tänkte vi)
Katt 3: hona på 2 år

Kommentarer
Postat av: Cattis

varför ska dom inte ha kvar katterna?

2011-04-02 @ 20:37:56
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor!

Det var trevligt o mysigt som vanligt att ha er här alla tre,synd att inte Kajsa var med men det blir nån annan gång! Tror både pudding o Shiba längtar efter henne! Vad fin bilden blev när hon har min spanienklänning på sig! Var rädd om den! Den kan hon ha framöver till sommaren ,var ju lite stor..puss o kram!

2011-04-03 @ 00:42:01
Postat av: Niken

Vi får inte ha dom ute längre och här vet dom om att dom få vara ute och då blir dom arg och förbannad på varandra. Just därför tycker vi att dom borde få komma till ett hem där dom inte vet om att man kan vara ute eller komma till ett hem där man kan vara ute :)

2011-04-03 @ 23:15:03
URL: http://nikenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback