Nu har

Jag precis vaknat efter att jag dragit upp mamma och pappa kl 7 på morgonen för att sedan somna om i min babysitter en halvtimme senare igen, och enda till halv 11 sov  jag! Imorse var det full fart på Pastejen och Cajsa dom hade nämligen morgonbus i sängen. Ja igår vart det ju inget skrivet på bloggen dels fatt det inte fanns just nått att skriva om eftersom vi bara var hemma och slöade hela dagen, tog en prommis bara och mamma och pappa rensade bort vinterjackor,overaller och deras mössor från hatthyllan, men mina får vara kvar ett tag till. Idag hade vi iaf tänkt att ta oss en liten tur ut till Birsta och kika lite men det är mest för att vi ska få något att göra, det är ju ganska fint väder oxå så en promenad lär det väl oxå bli kan jag tänka mig. Jag har fått mig en liten skallra av mamma och pappa föresten :)
En nyäten glad liten jag
Min första skallra
Pastejen
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback