Oh, Carol

Ja den låten har mormor namngett mamma efter, jag säger namngett eftersom mamma ej är döpt.  Mamma älskade tydligen den låten när hon var liten. Och när vi var hos mormor häromdagen så pratade hon om just den låten, och sa att barn elr iaf mamma gillade Smokie. Och idag när jag var som allra grinigast så sa mamma till pappa att sätta på den låten så det gjorde han. Och tro inte på tusan jag vart knäppt tyst! Så jag och mamma dansade oss helt svettiga till den låten om&om igen. För när det byttes låt (lyssnade på spotify) Så började jag att gråta igen, helt otroligt! Här är den iaf: http://www.youtube.com/watch?v=U_eFpHwZAT8

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad gulligt skrivet! puss o kram! Just nu är pappa hemma hos Uffe o hämtar mammas mobil dvs (mamma är där)

2011-04-03 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback