osocial hemma hos wilton

Hejsan, idag så har vi varit hemma hos Cathrine och Wilton, men jag var jättetråkig och sov hela tiden! Så jag kan ju inte säga att jag tycker att det var kul för då ljuger jag ju eftersom jag sov så jag märkte ju knappt att vi var borta, men mamma tyckte att det var trevligt! Sedan så tog vi oss en promenad därifrån hem till gammel mommo och Ellenor som var där och hälsade på:) Där fick mamma och pappa en massa god mat samt efterrätt. Sedan tog vi oss en promenad, gammelmormor åkte på sin propp moppe och den var super cool, mammsen testade den oxå och gud vad hon skrattade! Hon tyckte att den var jätte rolig, och fort gick den oxå minsann! Vi svängde även förbi Ica nacksta på promenaden och mamma och pappa köpte en annan nappflaska till mig som skulle vara bra och även motverka kolik, dom köpte även en annan mjölkersättning för att testa om jag tycker om den bättre. Dom testade att ge mig den när vi kom hem men jag ville inte ha, jag var inte så hungrig, så dom ska testa när jag vaknar inatt ist.

Söt Wilton
Cathrine och Wilton
Jag och Ellenor, så här ledsen brukar jag bli om någon annan håller i mig!
Gammelmormor kör ut super moppen sin
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback