Pappa åker till Stockholm imorgon

Idag kände jag minnsan inte för att ta sovmorgon, jag vaknade runt 8 tiden och ville ha mat, sedan vart jag pigg som en liten mört. Då tog jag mig ett bad med mammsen och sedan tvärslocknade jag enda tills nu. Just nu sitter vi och väntar på att farmor och farfar ska kika förbi. Imorgon åker ju pappsen till stockhom så då får mammsen ha mig helt för sig själv, guud vad vi tänker mysa då! Mamma hoppas att jag ska vara snäll mot henne och inte en liten grinsill iaf :) Men nu ska jag äta mat, vi hörs!
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Tänkte höra om vi kanske kan ses nån dag i veckan? :)

2011-04-03 @ 12:31:07
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Cattis

sv: Härligt! Men ska till bvc imorgon och ta sprutor på W, men ni kanske vill komma hit på tisdag? fast vi kan ju höras imorgonkväll ifall W blir dålig eller inte.. Dom brukar ju kunna reagera på sprutorna.. :)

2011-04-03 @ 15:37:44
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback