En arg mamma på stan!

Ja idag var vi på stan, mamma ville åka in dit så att mamma och pappa kunde ta en mjukglass i solen åsså skulle hon även köpa lite grejjer. Det inhandlades massa lösvikts theer och doftpåsar plus en aromalampa. Och sen vart jag hungrig, det finns ju somsagt inget amningsrum i stan så mamma satt sig helt öppen och gav mig mat och arg var hon! Hon bara svor och svor att dom är idioter som inte tänker på alla ammande mödrar! Jag menar ska man måste gå in på ett fik och köpa fika och sitta där och amma som oxå är bland en massa folk? elr ska man måste betala en fem krona för att sitta på en snuskig toalett för att ge sitt barn mat? jag vill ha lung och ro när jag ska äta iaf! Så mamma gick till informationen och frågade varför vafan det inte finns något amningsrum på IN för??? jadu bra fråga fick hon till svars. Så mamma fick en lapp men nått nr på som man skulle knappa in på deras hemsida åsså skrev hon exakt som hon tyckte! Mamma och pappa väljer ju ALLTID Birsta i första hand eftersom där finns det iaf ammningsrum och skötbord. Mamma funderar även på att skriva in en insändare i tidningen om det hära, så arg är hon faktist! Men nog om detta snack nu, igår fick jag magmassage av pappa, fast jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det igentligen, men det är för att jag ska få ut lite mera gaser så vi får hoppas att det funkar, mamma och pappa tänkte börja ge mig det varje kväll ihopp om att det ska ge någon effekt. Imorgon skulle vi igentligen fräffa Ida & Ebbe. men nu har Ebbe tyvärr blivit magsjuk IGEN. Så vi tänkte ta en tur ut till farmor och farfar ist för. Just det idag efter stan så åkte vi upp till Uffe och mommo och tog oss en fika :) Och när vi kom hem så åt mamma och pappa tacos rester sen igår och efter det så slutfördes städningen här hemma, så nu är det rent och fint och doftar underbart av doftpåsarna som mamma köpte idag.

Thet
2 st sånna doftisar vart det 49 kr styck
aroma lampa 39 kr Indiska
Magmassage
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback