Tidinställt

Ja det här blogginlägget är tidinställt eftersom pappa far ju till Stochkolm imorgon så mammsen vet inte på vilket humör jag kommer att vara på, är jag på dåligt så kommer hon ju inte ha tid att sitta här och hjälpa mig med bloggen iaf. Men imorgon på våran egna mor & dotters tid så tänker vi mysa,dansa och om det bli väder försöka oss ut på en promenad. Så om det inte kommer nått inlägg imorgon förutom de här tidinställda så vet ni att då är jag förmodligen gnällig och har svårt att somna som jag ibland har. Jag har ju ganska mkt problem med magont, men jag får ju droppar mot de men alltid typ en kvart efter att jag fått dom så får jag världens skrik/grin attack! Åsså låter det super mkt i min lilla stackars mage :( Det är ju konstigt för dropparna är ju lixom till för att undvika magont.
Dit ska pappa imorgon till norra stå, pappa tror ju att jag följa med dit
när jag blir lite äldre, men de vette tusan de!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hmm vad tråkigt att dropparna inte verkar hjälpa mot det magonda. Kollade lite på nätet och hittade detta;



Barnets tarmar är överaktiva och ger genom sina kraftiga rörelser kramp och smärtor i tarmarna.



Tarmluft bildas som trycker på och gör ont i magen. Detta kan bland annat bero på att barnet äter så häftigt att det sväljer ner luft i magen.



Att mamman dricker komjölk och att barnet får kolik har ett samband.



Hoppas det rättar till sig för det är ju verkligen inge kul att ha ont i magen. Det vet jag som får det nästan varje kväll efter maten.



2011-04-04 @ 14:31:54
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Sandra

ja =/ okej, ja hon äter ju jätte mkt och jätte ofta så hon sväljer nog en MASSA luft kan jag tänka mig :(

2011-04-04 @ 20:08:30
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback