Tröttis

Hejsan, Idag åkte jag och mamma hem till Uffe och mommo medans pappsen åkte och ombesiktade bilen. När pappa var klar med det så kom han oxå dit. Vi var där ett tag och sedan åkte vi ut till Birsta en tag. Jag somnade i bilen på väg dit, fortsatte att sova när pappa förflyttade mig till vagnen och under hela Birsta vistelsen, fortsatte sova när pappa lyfte mig till bilbarnstolen igen och jag vaknade inte ens när bilen stod stilla ett tag i driven på Max. När vi kom hem och mamma och pappa öppnade bildörren för att lyfta ut mig så sov jag hängandes med huvet rätt ner, stackars mig, jag hade kunnat fått ont i nacken ju! Men jag fortsatte och sov medans mamma och pappa åt oxå, men sen väckte mamma mig och ville ge mig mat. Mamma vart faktist orolig för att jag sov så mkt så hon tog tempen på mig för säkerhets skull, men den låg på 37,2 så det var ju bra:) Efter det så var jag vaken bra länge:) På Birsta fick jag en boddy-klänning och pappa fick två par kalsonger. Imorgon ska vi åka och hälsa på min kompis Filippa så det ser vi alla fram emot :)
Jag myser med mina snuttisar
Jag och snutt i min baysitter
Pappas sipper
Min boddy-klänning
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

2011-04-30 @ 04:38:13
Postat av: mormor!

fin boddyklänning!

2011-04-30 @ 04:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback