Handlat Och Badat

Idag åkte vi ju som sagt var ut till Birta city. Därifrån fick vi med oss: spisskydd (den största var för liten för våran spis) två st glasunderlägg,en till fontation till mamma som hon ska blanda ut med den andra med så hon får en bättre färg & en ram. Vi var även förbi på stan oxå där mamma köpte två st till doftpåsar åsså hämtade vi ut min bok som alla barn får ifrån bibloteket. Nu har jag nyss badat med mamma en bra stund, pappa knäppte kort på oss men på alla kort ser man mammas bröst, så nästa gång vi badar så får mamma ta och sätta på sig en bikini. På Butien Annelie som mamma köpte doftpåsarna på så fick jag jätte mycket berömm! Hon sa att jag var super söt och fin och att vi var en riktigt fin familj. Hon frågade även om vi bodde i stan och hur gammla mamma och pappa är, så dom svarade på frågorna och hon tyckte att det var bra att dom var unga så att dom hinner med många barn! Själv hade hon några stycken och var även sugen på en till. Men nu ska mamma kolla på favoritprogrammet En Unge i Minuten.
ramen
Doftpåsarna
Glas underläggen
mammas fondation
Spisskydden som var får små (iaf ena)
Barnboken
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback