Bilder

Nu är vi hemma igen, vi har ju somsagt varit hos fammo och faffan i matfors sen i fredas. Igår låg jag ute i min vagn och sov rätt mkt under hela dagen. Och där grillades det kött och korv, gott tyckte mamma och pappa. Imorse så klev jag och mamma upp medans pappsen fick lov att sova vidare, vi tog oss en promenad sådär på morgonsidan så jag somnade i min vagn och låg sedan ute i den medans mamma satt och solade sig, och hon har faktist fått färg som hon är så stolt över:P Så himla underbart väder idag! Men jag behöver ha en solhatt,myggskydd till vagnen m.m som vi ska åka ut till Birsta och köpa imorgon vid tio tiden när dom öppnar, för mamma vill inte slösa bort en fin dag på Birsta. Idag så vart det påskmiddag och det kom även dit lite folk. Fammo ville såklart att vi skulle sova äver där inatt med men mammsen ville hem till Pastejen plus att vi somsagt ska iväg på Birsta imorgon tidigt. Såg ni föresten att mammas insändare i Ordet Fritt var med i Sundsvallan idag? Det var ju kul! :)
http://st.nu/opinion/ordetfritt/1.2974236-jag-saknar-amningsrum-i-ingallerian
Mamma och jag
Fammo och jag
Cajsa och fammo
Grillningen igår
Påskmat idag
Fammos syster Susanne
Farbror Micke
Vackraste jag
Jag sover
Jag badar
Jag redo för att åka bil
// Lea

Kommentarer
Postat av: Ida Häggman

Ojoj vas fin/stor hon har blivit det är helt sjukt, Ebbe och jag skulle bli helt kär om vi såg henne nu ;D

2011-04-24 @ 07:04:04
Postat av: Kattis

Vilka sköna bilder på Lea, gillar när hon ser så där pillimarisk ut. Ser ut som ni har haft det mysigt uppe i Matfors.

2011-04-24 @ 08:34:07
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: guLLinder

Fina bilder :) Satt och kollade igenom st.nu när jag skulle sova och såg insändaren då ja. Mycket bra skrivet Sandra :)

2011-04-24 @ 08:53:55
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ida: jaa när kan vi ses då?!Blir galen snart! :D



Kattis: ja det hade vi verkligen, hihi ja :)



Angelica: Dubbel tack, haha :)

2011-04-24 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback