Våran dag

Så vad har den här familjen gjort idag då tro? jo dom har varit ute på en långpromenad i det underbara vädret, gick även förbi tempo där dom hade köttfärs för endast 39:90 kilot, åsså har mamma städat lägenheten och när damsugaren gick igång så vart Pastejen jätte rädd och sprang under soffan där han forfarande ligger. Sen så har vi haft tvättstugan hela dagen plus att pappa åkte på Willys och handlade såhär på kvällskvissten. Han köpte även en massa bakingredinser för mamma tänker minsann vara duktig och baka imorgon men hon lär ju misslyckas som vanligt, haha! Jo mamma sa ju att hon skulle ringa Bvc idag men kl vart för mkt så ringtiden var slut innan hon hittade igen Åsas nummer, så pappa drog iväg ett mail ist för. Mamma har ju tjatat på pappsen att hon ville ha ett påskägg, så när pappa kom hem ifrån Willys så hade han köpt ett till henne, jag måste ju ha världens underbaraste pappa, och mamma måste ju ha världens underbaraste sambo <3 Imorgon så kommer vi få lite främmande, men det tänker jag berätta om imorgon ist :) Men nu hade jag tänkt att ta och lägga mig och sussa, och mamma och pappa ska kolla på stockholm båstad som pappa tankat hem. Godnatt på er, Kram Lea

Jag knappt en timme gammal.


Kommentarer
Postat av: Fammo Carina

Ska bli gott o smaka på dina bakverk imorron Sandra =)

2011-04-11 @ 23:36:01
Postat av: Sandra

ojojoj, nu blir jag nervös!

2011-04-12 @ 10:30:21
URL: http://lea
Postat av: mormor!

De blev ju jättegoda o du brukar inte misslyckas i köket! Puss mamma, Love you!

2011-04-14 @ 04:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback