Vi har

Varit hemma hos fammo & faffan idag. Och där låg jag ute i vagnen i den sköna med dock blåsiga vädret och sov i hela fyra timmar innan mamma fick väcka mig för att hon ville att jag skulle äta. Det var såå skönt att sova ute i friska luften ute på landet. Jag har fått för mig at faffan är jätte läskig, så jag börjar tokgrina varje gång han ska hålla i mig eller om han vill snacka lite med mig när jag sitter hos någon annan så börjar jag oxå att gråta på engång, stackars faffan, men jag tror att jag tycker att det är hans mustash som ser läskig ut. Tyvärr så glömde mamma kameran hemma idag och det kom hon på när vi redan hade åkt hemifrån så det var ingen ide att vända tyckte hon. Vi vart iaf där bra länge innan mammsen vart toktrött och fick huvudvärk så hon ville hem. Men fammo försökte såklart få oss att sova äver oxå, men den här gången lyckades hon inte :P Cajsa fick vara kvar där eftersom att vi endå ska åka dit på onsdag igen eftersom att pappa ska lämna in bilen på lagning då. Ja mer än såhär har det fakist inte hänt idag.
Bjuder på en gammal bild på mig och Cajsa ist
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback