Busunge

Hej, varje morgon efter att jag har klivet upp och tvättat mig och fått på mig kläder så lägger mamma mig i mitt babygym medans hon själv går och fixar frukost till sig själv som hon sedan kommer in och sätter sig och äter. Så i god tro så gjorde hon det precis som vanligt och när hon sedan kommer in en kort stund efter så ligger jag inte alls där längre, haha :) Jag har även varit busig och tage mamma och pappas skor och sugit på dom! Då sa mamma nej och tog ifrån mig dom så jag vart JÄTTE arg :(

*
Mamma hade beställt en förstoring på mig från Fuji direkt som kom idag i brevlådan :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken underbar bild! :D

2011-08-04 @ 06:48:37
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor!

Ha,ha! Jobbar pappa så får jag nöja mig med hans skor så länge!!kanske hon tänkte! Jättefina kort! Puss mamma!

2011-08-08 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback