Dopsång

Ja dopsång var nått som mina päron helt hade förträngt, eller rättaresagt dom visste inte ens att man brukar ha någon som sjunger på ett dop. Så idag när mamma frågade om Cattis ville komma så frågade hon vilken som skulle sjunga? Åherregud mamma satt där som ett stort frågetecken ? och frågade vadå sjunga ? och då sa hon att man brukar ha någon som sjunger på dopet. Mamma fick värsta paniken! Och fick sedan höra att hon sjungit på hennes systerdotters dop. Så mamma tjatade och tjatade på henne, och tillslut fick hon ett ja! Såååå tusenmiljoner tack för det cattis! Det kommer bli super!
Idag råkade mamma bädda ner mig när hon skulle bädda sängen :P
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja jag kan vara snäll ibland! ;) haha men vilken liten filur under täcket!

2011-08-16 @ 22:26:43
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Kattis

Dopsång??? Har jag aldrig hört talas om å då är ändå både Marcus och Jakob döpta. Fast det var ju på 80-talet förstås, dopsång kanske är nåt modernt..... Fast det lät lite läskigt, jag kommer bergis börja grina!

2011-08-20 @ 10:21:01
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback