En dag med mommo.

Hej, igår var jag och mamma med mommo hela dagen. Vi var på stan och fikade och små handlade lite. Mamma köpte en sockerskål och ett lim så att hon kan klistra fast bilder i min bok (mitt första år). Sedan bar vi oss hem till Uffe och Beccis där det vart middag både för mig och mamma. Mamma fick lax i ett laxpaket med massa go saker i och jag fick en burk kyckling och grönsaker plus lite plommon pure. Pappa skulle se fotboll nere på stan med en kompis så jag och mamma tog bussen hem kl 19:45. Då fick jag välling och sedan somnade jag efter ett tag :)
*
Idag är både jag och mamma trötta tror det kan bero på vädret så idag blir det bara till att vara hemma och ta det lungt.
Klistert finns att köpa på Bokia för 59 kr.
Sockerskål från rummet för ca 35 kr har jag för mig?
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Tack för en trevlig dag! mina älsklingar!!!

2011-08-08 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback