Lååång promenad

Hej bloggen! Under dessa dagar som jag inte har skrivit något så har jag och mamma egnat våran tid till att umgås med Emma och Haylee. Det har blivit lite promenader, som igår tex när vi gick endå från Granloholm till Bredsand, guud vad våra mammor är duktiga =) Idag har vi oxå varit på en liten prommis och sen bjöd pappa och mamma dom på tacos, mums. Sedan badade jag och Haylee lite, det var ju kul =) Sedan följade mamma med dom hem och fick en liten badstol till mig och en massa fina kläder, super snällt! Jag var hemma med pappa medans så när mamma kom hem efter en stund så kände hon att hon fått tillbaka massvis med energi och ork :) Det behövs faktist lite ensamtid ibland oxå :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh fina flickorna! :)

2011-08-14 @ 21:33:37
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor!

Guuud va gulligt!! Jättefin flicka hon har Emma, precis som du sa! Kul att ni funnit varann du o Emma.Puss mamma!

2011-08-15 @ 02:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback