Magont och Norraberget

Hej, idag har vi varit på Norraberget och fikat och kollat på djuren :) Men jag har varit supergrinig idag för jag har vägrat att vila, somnade i ca 30 min när vi var hos gammelfarmor som vi åkte till efter norra. Och nu till kvällen har jag stor skrike o gråtit samtidigt som jag har fiset. Pappa fick ta nässugen på mig för att jag vart så snorig av allt grinande :( Mamma gav mig jordgubbsyougert igår och jag är känslig mot jordgubbar så det är hennes fel, men hon trodde att magen gått till sig nu. För när hon har ätit jordgubbar och ammat mig sen så har jag fått sådär ont då med :(
Jag fick sitta i bilvagnen idag och vara stor, för mamam och pappa orkade inte böka med sig den andra :P
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback