Mysig dag.

Hej, idag har jag och mamma vart med Maja och Joel på stan. Mammorna köpte mat som dom tog med sig och satt ute på en filt och åt, mysigt :) Jag själv låg och var trött och somnade efter ett tag medans mamma nästan sprang omkring med Joel eftersom han hade sånt tempo när mamma skulle gå med han i händerna :P Mamma köpte ett par jeans och lite små plock till sig själv och en mössa och vantar till mig tills i vinter.
*
När vi kom hem så sattes det igång och städas, det tog ett tag så mamam och pappa åt sen middag inte förens vid 8 snåret.
Kladd Kladd...
Min nya mössa med vantar till :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Fammo =)

Men huga vilka mysiga bilder =)

2011-08-02 @ 21:57:48
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback