Premiär träff :)

Hej, idag har jag och mamma först varit ute med Cilla och Jouline på en promenad, vi gick även till en lekpark ett tag så att jag fick gunga och Jouline åkte lite kana och gungade hon med. Lite senare på dagen så träffade vi även Emma och hennes dotter Haylee. Vi bor ju ca 5 min ifrån varandra men hade endå inte träffas förens idag så det var premiär:) Det vart en promanad och lite lekpark med dom oxå, mycket trevligt det gör vi gärna om. Och Haylee busade lite med Cajsa och tyckte att hon var jätte kul, så söt så! :) Och nu har jag nyss somnat, redan kl 7, jag badade med mamma och vart jätte trött så vi får hoppas att jag sover för natten och inte vaknar och tror att jag bara har vilat ett tag :)
Idag när jag satt och åt majskrokar när mamma och pappa åt mat för
att jag vart så frestad :P
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback