Ramar m.m

Hej bloggen! Igår var vi på Birsta och köpte kläder till mig som jag ska ha på mig efter dopet (alltså under fikat osv) Det vart även en kavaj till mamma och en tröja till pappa,hårfärg (oxå till mamma) och två st ramar från Ikea.
*
På kvällen igår åkte pappa på jobbfest så jag och mamma var själv hemma, ja skulle ju gå och lägga mig efter ett tag så mamma fick vara vaken själv och det tyckte hon inte om.. Idag ska vi åka och handla lite på Ica kvissleby men pappa måste piggna på sig lite till efter gårdagen först.
*
Vi har även fått reda på en tråkig nyhet som jag inte vill berätta om här i bloggen eftersom vi hoppas på att det ska lösa sig!
En ram med ett djup i med ett kort på mig när jag var ca en timme
och mitt och mammas band man fick på förlossningen i.
Ram till förstoringen
denna boddy fick jag av pappa igår, kläderna som jag ska ha efter dopet
vill jag inte visa, hihi :)


// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Sv; Det är vanliga smörgåsrån :)

2011-08-07 @ 20:11:21
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor!

ledsen för eran skull mamma..Love you!

2011-08-08 @ 00:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback