Selånger Marknad

Hej! Idag åkte jag och mamma in till stan en liten snabbis sådär vid 12:30 tiden. För jag hade nämligen ingen barnmat kvar och på tempo har dom typ två olika smaker för 6 månaders bara. Vart även en prinssessskylt och några bokstäver.
*
Imorse när mamma stog och bredde en macka så hade hon lagt ner mig på golvet, och vipps hade jag ålat mig till Cajsas vattenskål och välde ut hela den, då vart det blött, haha :) Har ju glömt att berätta att jag kan åla nu :) Jag är väl ingen mästare precis men jag tar mig iaf dit jag vill :)
*
Vi tog oss även en liten sväng på selånger ikväll, men det var massvis men folk och en massa ljus från alla karosellerna så jag och mamma åkte hem efter bara en liten stund. Vi var iaf där med Emma och Haylee :) Men dom stannade kvar ett tag till. Så det vart inget köpt idag, men tänkte åka in dit imorgon mitt på dagen ist för , för då kan pappa oxå följa med, han är nämligen chaffis ikväll till någon på jobbet.
Mami är snabb att hämta kameran :)
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback