Umgänge på stan

Hello, idag har vi varit på stan med Cattis och Wilton hela dagen. Wilton fick lite kläder men jag, jag fick ingenting ja :( Det enda som följde med hem var ett par kökshandukar. Men vi var ju inte där för att shoppa utan för att umgås med dom :) Vart en lunch på Charm oxå. Sedan kom pappa och hämtade oss och då åkte vi ut till Elgiganten och hämtade ut mammas telefon, ni minns den hon hade ca en vecka och sedan vart den knäpp? dom hade iaf bytt ut skärmen på den..
*
Och inte har din bostad varit här och kollat på vattnet inne i köket heller, sååååå jävla dåligt av dom!


// Lea

Kommentarer
Postat av: Emma

hej gumman! jag blir fan hysterisk. fb chatten funkar inte alls för mig. den bara hänger sig heeeeeeeela tiden!!! :@ Kan du inte ringa mig eller smsa vart vi ska mötas så kan jag o haylee gå nu?? Kram

2011-08-11 @ 14:23:51
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback