Uttagsskydd

Hej, idag har mamma satt in en massa skydd i eluttagen eftersom jag är så otoligt nyfiken på allt så har jag varit nära på att stoppa in fingrarna där några gånger, men det är ju redan typ som ett skydd där men för att vara på den säkra sidan så är det lika bra.
*
Idag har jag varit på selånger men mamma och pappa, var ju där igår oxå som vi net. Jag fick iallafall en boddy av pappsen som han tyckte att jag skulle ha. Men det var ju pissväder började ju att tokregnan är vi var där och jag ville ju självklart se allt så jag tittade ju ut genom regnskyddet och vart böt :( Men lite vatten har ju ingen dött av.
Skydden
Boddyn, lite pojkig säker mamma att den är :P
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback