Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma!Efter att ha varit och hämtat vagnen och varit på Willys, allt gick jätte bra hela tiden enda tills vi skulle åka hem för då var jag tok hungrig! När vi hade åkt typ halva vägen hem från Willys ute i Birsta så somnade jag som tur va! Men så fort vi kom hem så skyndade mammsen sig att slänga fram tissen och då vart jag nöjd vill jag lova :) Just nu håller pappsen på att laga taccos till han och mamma, och jag sitter här med mamma. Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder oxå från Willys osv :)

bild





Babysitter

// Lea

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

MYSPLUPPEN<3 <3 <3 Lilla Lea kanske träffade på Ballsta Presidenten Affe =)

Eftersom han skickade ett sms där d stog (faffa) =)

2011-02-21 @ 21:29:58
Postat av: f

GOPLUPPEN <3 <3 <3 Kanske lilla Lea fick träffa Ballsta Presidenten Affe =)

Eftersom han skickade ett sms till oss

där det stog (faffa) =)

2011-02-21 @ 21:33:50
Postat av: Angelica Gullinder

står nästan farmor Carina på babysittern ;)

2011-02-21 @ 21:53:58
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Lea

ja faktist,det har jag inte tänkt på :O :D

2011-02-22 @ 12:53:44
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback