Godmorgon.

Kan börja med att berätta att igår kväll vid halv 8 tiden så åkte jag,mamma & pappa ut till Juniskär och köpte en ny sängmobil till mig som mamma hittade på blocket, min andra började nämligen att ge upp, den spelade i otakt och såvidare, men eftersom jag bara haft den i en ynka vecka så ska vi idag åka och hämta kvittot till den hemma hos gammelfarmor som jag fick den av. Sängmobilen jag fick nu var av märket FisherPrice och den va mkt bättre än min gammla för den här fanns det ju dosa till och mera låtar på den andra var en sån där som mamma och pappa fick springa och snurra upp hela tiden! Men nu var det nog pratat om min sängmobil, Idag ska iaf jag mamma & pappa åka ut till Birsta och shoppa lite:) Efter att vi har varit där så är vi bjudna på middag hos min fammo & faffa och det är ju alltid lika kul att få träffa dom :) // Lea
Här ligger jag & myser med den nya sängmobilen :)

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Ohh.Vad Fammo längtar tills du kommer..lill hjärtat mitt <3 <3 <3

2011-02-20 @ 12:03:17
Postat av: Kattis

Men va tusan, går alla prylar sönder???!!! Fy va trist och jobbigt! Fast nya sängmobilen såg ju riktigt skoj ut!

2011-02-20 @ 13:52:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Ja jävla SKIT kvalitet på allt verkar det som! Ja det var den oxå :)

2011-02-21 @ 09:00:32
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback