Jag myyser

Hej, inatt har jag inte sovit så bra, jag har spytt och bajsat i massor! Men just nu ligger jag och myser med pappa och Cajsa hur underbart som helst! Idag fick iaf mamma tag på dom på Din Bostad, men hon fick sitta hur länge som helst i kö, plus att hon hade fel nr så hon fick ringa 3 långa samtal innan hon kom rätt, men hursomhelst så skulle hon skicka någon snubbe som skulle komma, men hon sa aldrig när han skulle komma så om det blir idag elr kanske om en vecka? aja det märker vi väll. Idag ska iaf fammo & faffa komma hit och mysa med mig och bjuda mamma och pappa på mat :) Jag uppdaterar med lite bilder och så senare :)
Pappsen, jag & Cajsa
// Lea

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Oj..3 stycken som är trött..Då känns det bra att få komma och passa upp er alla 4:a med lite god mat o lite service =))

2011-02-25 @ 13:16:16
Postat av: Sandra

Ja de va underbart , tack :)

2011-02-25 @ 20:54:56
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback