Lindgården/Uffe

Idag så började dagen med att jag tog mig ett bad med mammsen. Sedan så vart det lite bråttom för mamma skulle vara hos tandläkarn på 19 års koll kl 13:50, och som vanligt så satt hon där och vägrade ta röntkenbilderna hon är så pinsam, men efter 20 min så gick det med barnbricka åsså fick mamma sätta in plåten själv. Efter tandläkarn så åkte jag och mamma till Lindgården för mamma ville visa upp mig för hennes jobbar kompisar :) Och där bajsade jag ner mig totalt så det gick igenom kläderna och allt! Mamma som ALLTID brukar ha med sig extra kläder till mig, men bara just därför så hade hon inte det idag, Så jag fick ta på mig overallen med bara bjöja och strumpor, men det gick gick ju oxå bra för vi åkte ju bil :). Och sen ringde mormor och ville att vi skulle komma förbi hemma hos Uffe för hon var där, så vi åkte dit ett tag och fikade :) Så med andra ord jag jag hafr fullt upp hela dagen! // Lea

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Haaa haaaaa..Ja det kan ju va såå typiskt när man inte har med det där extra =) Kram till er alla <3

2011-02-23 @ 22:23:28
Postat av: Desireé Nilsson

Det var jättemysigt när ni var till Uffe o mig! Såååå mysigt att hålla Lea utan kläder (endast blöja) o känna hennes goa kropp! Älskar er mycket alla tre!!

2011-02-25 @ 01:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback