Shopping/fammo & faffa

Nu har jag kommit hem från birsta och fammo & faffa :) Jag var ju ute efter en ny overall så mamma,pappa och jag sprang in i varenda affär för att hitta någon men det fanns ingen i min stolek någonstarns nästan!Men sista affären vi var på som var Åhlens så fann vi en :) Det vart även en söt lite längre tröja och ett par byxor, eftersom det börjar klia i  mammas fingrar när hon ser en massa gulliga kläder som hon tycker jag skulle passa i, fast jag redan har en massa:) Hemma hos fammo och faffan så myste jag på ordentligt! Farbror Micke var oxå där idag så det var ju roligt! :) Här kommer lite bilder:


Jag myser med farbror Micke


Farmor byter blöja på mig för första gången

jag och faffan putar med läpparna

här är mina nya kläder


Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Vilken eftermiddag med hela familjen samlad o många mystimmar med lill hjärtat mitt..

Byta blöja fick jag göra oxå..det var 19 år sedan men det var som igår o Lea var ju nöjd med mitt jobb =)

Så gulligt med Micke o Lea oxå <3

Blir såå glad i hjärtat av dig Lea <3 <3 <3

Saknar dig redan o Kascha <3 <3 <3

2011-02-20 @ 23:14:56
Postat av: Lea

vad gullig du är fammo! :)

2011-02-21 @ 08:58:37
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback