Svante

Idag på promenaden var jag för första gången vaken hela vägen! Men när vi kom hem igen så somnade jag så skönt i min säng :) Just nu gör vi absolut ingenting, pappa och mamma har nyss ätit åsså har dom tvättstugan, dom får ju tvätta nästan varannan dag eftersom jag är så duktig på att kräkas :( Men nu måste jag berätta nått väldigt tråkigt, moffa & Kattis hund Svante var till veterinären idag och röntgades för han har haft problem med ena bakbenet, och där konstaterades dubbel sidig patella grad 2! Som skulle kräva 2 st operationer på vardera knä men endast ett ben i taget. De andra alternativet vart avlivning. Moffa & Kattis beslöt sig för att genomföra operationerna iaf. Som blir av när en speciallist kommer till veterinär kliniken. Så nu håller vi alla tummarna för att dom ska lyckas och allt ska gå bra för världens bästa Svante!

jag i vagnen
Svante nosar
underbara Svante med Cajsas juldräkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback