Fiskar

Hej bloggen, nu var det ett tag sedan sist igen. Så jag tänkte kika in och betätta vad jag har gjort under tiden. Jag och mami har varit på stan med Cilla och Jouline två dagar i sträck torsdag och fredag. Igår hade vi supertråkigt på kvällskvisten så det vart en biltur lite här och var, bla till Hemmakväll för mamma vart sugen på godis och guud vilket underbart godis mamma tyckte att dom hade där! Vart även en sväng förbi graven där pappa hade varit snäll och fixat till Hampus grav. Sedan åkte vi förbi gammelfarmors stuga för mamma ville visa pappa den.
*
Idag har vi varit en sväng ut till Birsta och handlat en leksak till mig och hakklappar plus en skål som vi sedan köpte 2 st fiskar med tillbehör till :)
Hampus grav
Jag med en dum sol i ansiktet!
Mami och jag
Tummen upp för hemmakvälls godis
Jag leker
// Lea

Kommentarer
Postat av: Angelica Gullinder

Har ni också skaffat fiskar nu :) Kan du inte lägga upp en bild så vi får se :) Kram

2011-07-31 @ 09:51:40
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: mormor!

Gummam min! Du är världens bästa mamma och syster! Puss love you!

2011-08-01 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback