Hörtiga morsan!

Hej, ja idag har mamma varit hörtig minsann! Imorse tog hon med sig mig och Cajsa på en lång promenad på ca 2 timmar. Efter det så gick vi hem så jag fick äta lunch och vila lite. Sedan gick vi på affären och handlade lite mat m.m och när vi kom hem igen så ställde hon sig och lagade mat, då vart jag oxå hungrig så då fick hon laga gröt till mig och springa imellan spisen och mig för att mata mig och inte bränna maten. Sen kom pappa hem, mamma och pappa åt middag, efter det la pappa sig och gosade med mig medans mamma dammade,damsugade och skurade hela lägenheten plus en massa plock med leksaker. Efter det så gick jag och mamma på samma lång promenad som imorse, nu har hon nyss duschat av sig all svett och är helt slut, haha!
*
Idag när mamma gick och skulle hämta nått i köket så passade jag på att möblera om med gardinerna, haha :) Imorgon kommer moffan hit på sin lunch med en pärm med massa olika goda matrecept till mamma och pappa,som han hade lovat att fixa sen dom flyttade hit alltså i dec 2010 så ca sex månader senare vart den klar, bättre sent än aldrig, haha :)
Så här tycker jag att gardinera ska vara! :)
Hej!
// Lea

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hi hi, på den undre bilden ser Lea ut som "moffa" när han lyssnar på ZZ top!

2011-07-26 @ 10:06:10
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback