Lekpark

Hello, idag har jag,mamma och pappa varit på en långprommis, det var skönt att få komma ut för oss alla. Jag var vaken mest hela tiden men när vi snart var hemma så somnade jag givetvis och mamma har ju aldrig hjärta till att väcka mig så mamma och pappa satte sig nere vid stranden och inväntade att jag skulle vakna så att vi sedan kunde gå hem och äta oss lite lunch.
*
På eftermiddagen så åkte vi till nacksta och träffade Emil (pappas kompis) och hans söta lillasyster Thea. Vi vandrade bort till en lekpark och mamma lekte en massa med Thea, eftersom grabbarna inte verkade så peppade på det :P
*
Hmm vad mer har vi gjort tro? hmm jo nu kom jag på, igår åkte vi hem till Uffe och tog en fika och då fick jag gunga lite i en babygunga som står på hans gård, men det fanns tyvärr ingen kamera men så det får bli en bild nästa gång ist.
Jag ligger och leker på en filt
Busiga jag i min gåstol, jag letar ALLTID efter saker att riva ner :P
Jag idag i lekparken, men jag lekte inte
Söta lilla Thea
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Ja du! Vad gör man inte för sina barn! Tänkte på att du inte ville väcka upp Lea! Ursch ,antingen är det Bibbi som ligger i mitt knä..eller Shiba som släppt sig,haha! Dag att gå sista prommisen med henne kanske?! Vi skall väl börja baka snart du o jag eller jag (du vet).Puss mamma!!

2011-07-25 @ 01:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback