Lite snack

Hej, jag tänkte berätta lite vad vi har gjort dom här dagarna som jag inte har bloggat någonting på. Vi har varit hemma hos min gammelmorfar och Lippi, där vart mamma och pappa bjudna på fika men jag fick inte smaka. Där fick jag en kasse men en massa nallar och 3 st hemstickade tjockstrumpor, det var kul att träffa dom var det var såå länge sedan. Men när gammelmorfar skulle hålla i min så kom min ursöta surläpp fram rätt fort, haha :P
*
Vi har varit och lämnat Pastejen hos Uffe som har en kattlucka på sitt hus så att han kan få vara utekatt. Eftersom han vart galen och hoppade ut genom fönstret och bara satt och skrek vid balkongdörren och ville ut, så för hans eget bästa så fick han tyvärr flytta ifrån oss :( Så vi får hoppas att det går bra hemma hos Uffe!
*
Vi har varit på stan och jag fick leksaker och mamma köpte en sådan dära bok mitt första år ni vet? Men det var ju lite sent påtänkt att köpa den nu när jag redan är nästan 6 månader, mamma och pappa kommer ju inte ihåg allt.. :(
*
Vi har varit hemma hos min gammelmormor Inger på fika och lite sällskap, myspys :)
*
Hämtat ut ett gratispaket från Libero på Lindex som innehöll bla strumpor,blöjor,produkter,tvättlappar,bindor (till mamma) m.m
Gammelmorfar
Lite fikabröd som oxå fick vara med på bild :P
Jag och gammelmorfar
haha mamma och pappa i hissen påväg upp till gammelmormor
// Lea

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tråkigt med Pastejen, han är ju så himla fin, men det var nog det bästa. Tror han får det bra hos Uffe där han kan gå ut. Ska man ha katt ska man nog börja med en kattunge som man aldrig tar ut, inte ens i sele om man vill att det ska vara en ute katt. Vi vågar inte ta ut Hasse i sele hemma i stan för då är det säkert kört.

2011-07-16 @ 20:53:25
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Kattis

Men va fan, innekatt menar jag ju.

2011-07-16 @ 20:55:59
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback