Nu har jag lärt mig!

Hej, nu har jag äntligen lärt mig att rulla runt på mage! Och mamma vart jätte stolt över mig och berömde mig jätte mycket, så nu jag gör det mest hela tiden :) Mamma tyckte att det var så bra att jag kan det nu så att jag slipper bli så arg när jag inte lyckas. Jag har även börjat att sova i egen säng. Mamma lägger mig i den på dagarna när jag ska vila och det går bra, sen på kvällen får jag dricka välling i den och så somnar jag. Men jag vaknar ju ca 4 gånger varje natt och vill snutta på mammas tutte för då funkar inte nappen. Så då måste ju mamma gå och hämta mig och häromnatten orkade hon hämta mig och lägga tillbaks mig 3 gånger men sen vart hon så trött så då fick jag sova med henne. Och igår orkade hon inte alls så då sov jag bara i den dom 3 första timmarna.
*
Så idag har vi varit ute på babyproffsen och köpt ett till sätt med sängkläder till mig, för det sa mamma att man måste ha ett par riktigt fina av om man är så duktig och ligger i egen säng! Plus att jag fick en ny stolsdyna till min matstol då jag bara äter och ha mig på den gammla. Och ett par badankor :) 
*
Idag har Uffe och mommo varit här och vi gick ner till stranden men dock var vi lite sent ute så det var ingen sol kvar då, men det gör ju inget för jag får endå inte vara i den. Men mamma och Uffe tog sig ett dopp medans jag satt och myste med mommo.
Stolsdyan, som var såå skön!
Sängkläderna och ankorna
Och mammas ALLT, nämligen jag! :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Maja-Mamma till Joel

gillar hon gåstolen då?:D

2011-07-20 @ 20:12:23
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: Maja-Mamma till Joel

haha vad roligt! :D dom brukar tycka om att komma upp och kunna röra sig lite fritt.sen är det ju så roligt att dra i alla saker man hittar :D

2011-07-20 @ 20:35:30
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: mormor!

Goodockan mormors!Tur jag inte badade så jag fick mysa med liten istället.

2011-07-25 @ 02:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback