Ny min

Hello, Igår åkte jag,mamma och pappa hem till morfar och Kattis stuga och badade (eller jag badade inte med mamma och pappa gjorde) Och det tyckte dom var skönt. Men tyvärr så blir jag fortfarande jätte ledsen när moffan ska hålla i mig och det är ju super tråkigt :(
*
När mamma skulle visa en bild på en hund för dom så funkade inte touchen på henness mobil helt plötsligt :O hon har lixom haft den i en vecka och den  har mest bara legat, så idag åkte vi dit hon hade köpt den och igentligen ville hon ha pengarna tillbaks men dom var tvungna att skicka in till på lagning sa han.. Så vi får väll se hur det blir med den saken, moffan har iaf lovat att mamma ska få ta en av hans telefoner som han ska komma med till henne imorgon, suuuper gulligt! Men nu har ju pappas mobil börjar balla ur oxå :S det verkar som om att mamma och pappa inte ska ha några telefoner överhuvetaget!
*
Idag har vi varit och handlat på Ica Maxi där vi stötte på morfars kompis Kenta och det tyckte mamma var lite små kul, för det var så länge sen hon såg han sist :) Och nu på kvällssidan så åkte pappa och kollade på fotboll med grabbarna nere på stan någon starns och jag och mamma har badat på och myst för oss själva :) Pappa har ju semester nu i en vecka :)
HAHAHA, en less moffan! (ej tillgjort för kameran)
Kattis och jag :)
Jag är verkligen en riktig solstråle! =)
Moffan står ute och grillar lax i regnskuren son kom
Kollar läget
Jag i mitt gym
Min nya min som jag gör :P
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback