Rörigt inlägg :P

Hej, nu var det ett tag sedan jag bloggade (igen) men när det är så fint väder så är vi nästan aldrig hemma och när vi väl är det så är det sovdax. Men under tiden så har vi hunnit med att: vara på straden 2 dagar i rad men självklart så satt jag och mamma i skuggen fast när det var dax för mig att sova i min vagn så la sig mamma i solen så hon har sett ut som en kräfta, vi var iaf när med Cilla,Tomas och Jouline : och vi har varit hemma hos Maja och Joel och köpt hans lära gå stol som jag älskar :DJag har även börjat med majsvälling, från början fick jag 55 ml men nu har mamma ökat till 110 ml men jag får det mest när jag ska sova men jag vill endå ha mammas tiss efteråt =) Idag har vi varit på Birsta och köpt vällingsburk plus att mamma köpte ett par skor åsså fick hon 2 st jeans shorts av pappa och han hanlade ett par byxor och shorts till sig själv. När vi kom hem så gick mamma och pappa upp och köpte fetmat på pizzerian och jag låg och sov i min vagn, sedan gick vi ner till stranden ett tag och när vi kom hem så rensade mamma ut sin garderob och det vart en hel del att kasta. Just ja förut idag så hoppade Pastejen ut ifrån fönstret och vi bor ju högst upp men det gick bra, pappa sprang ut och hämtade han, men det verkar som om att han vill vara utekatt :( Å jag hull på att glömma att berätta att jag har fått en vagn HELT gratis av en gammal jobbarkompis till pappa, den var jätte fin det är en sittvagn men som min bilbarnstol passade perfekt att ha i och den satt fast super bra så jag fick sitta i den idag på Birsta eftersom mamma tycker att jag är för liten för att sitta i en sittvagn som hon inte kan ha vänd mot henne så att jag ser henne. Men den tar jätte liten plats i bilen iaf så det är perfekt när man ska på nån snabbrunda att ha bilstolen i:)
Joel
Deras hund :)
Cajsa kör bil med pappsen
Farfar var och hälsade på oss idag :)
Tut Tut här kommer jag!
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tänkte på det här med majsvälling.. Vi har ju också köpt det men när jag skulle ge honom det ur en "MAM-flaska" så gick det inge vidare.. Hålet på nappen var lite för litet så han skulle måsta suga så hårt eftersom vällingen är mycket tjockare än ersättningen, så jag gjorde hålet lite större men då tyckte han att det kom för mycket så han ville inte ha.. Vilken flaska använder ni?

2011-07-09 @ 23:09:01
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Cattis

sv: Ja det kan han :) Men han är ju fortfarande ostabil så man får ju passa honom :)

2011-07-10 @ 21:06:14
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback