Sjukling

Hej, imorse när jag ville ha mat vid 5 tiden så kände mamma att jag var såå varm på pannan, så hon klev upp med mig och ta tempen och mycke riktigt så hade jag feber 38,5 i temp just då. Så mamma gav med en alvedon i rumpen som hon inte riktigt vet om den han lösas upp eftersom det kom bajs typ 2 min efter menmen. Så mamma ville göra lite extra för mig idag så vi fick på affären och köpte fruktdryck så hon gjorde glass till mig, gott :) Och senare fick jag en till alvedon då tempen låg på 38,6 :( Nu ska jag snart bada med mammsen innan hon ska försöka natta mig :)

* Just ja pappa har bokat dop till mig så den 27/8 blir det av :)
Sjuka jag :(
Pärondryck
I isglassform
Blir en mycket god glass! :)

Kommentarer
Postat av: Fammo =)

stackars dig lilla goa Lea <3

2011-07-06 @ 17:39:09
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback