5 Månader/Namnsdag/Magont

Hej! Idag blir jag 5 hela månader =) Mamma fattar inte vart tiden har tagit vägen ? För nu är jag ju en stor tjej :) Och idag ringde gammelmormor Inger och grattade mig på min namnsdag, som ingen ens visste att jag hade, det tyckte mamma var lite pinsamt :P Åhh gud vilken hemsk natt jag har haft! Jag har vaknat varannan timme och bara tokskrike och fisit en massa. Jag hade så himla ont i magen :( Så inte ens mammas tiss funkade för att trösta så hon fick bära omkring på lilla mig 3 gånger inatt :( Det kom faktist några tårar ifrån mamma med för hon vart så ledsen när hon såg att jag hade så ont och hon inte kunde hjälpa mig :( Och nu är frågan, kan det ha varit för att mamma har ätit jordgubbar? För hon läste att små barn kan få ont i magen då? :(
*
Just nu sitter mamma med en toning i håret, sen ska hon och jag bada och sen ska vi väll göra oss klara för att åka till Alby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback