Bakar

Hejsan, igår var mamma jätte trött hela dagen, för jag vaknade nämligen ca 1 gång i timmen hela natten och tokskrek! Så när pappa slutade jobbet så hade mamma tänkt att han skulle ta mig så att hon fick vila upp sig lite. Men då berättade han att Micke,Alex och farmor skulle komma och hälsa på med kinamat :) Men farmor missade pappas mat så han fick ta farmors så hon vart utan mat :( Men hon matate mig med gröt medans alla andra åt, men det gick inte så jätte bra för jag var grinig så mami tog över. På kvällen vid sådär halv 9 snåret när dom skulle åka så åkte vi ut till Ica maxi och mamma sprang in och handlade lite, pappa och jag väntade i bilen eftersom jag hade pyjamas på mig och låg och sov. Vi åkte dit istället för en kvällstur med vagnen då jag inte kunde komma till ro som vanligt, men somade snabbt i bilen iallafall :)
*
Idag så har jag,mamma,Cilla och Jouline varit på stan. Mamma köpte bara saker till sig själv idag, det vart 2 par trosor och en mjukis kofta. Vart även en luch som bestog av en härlig sallad som jag försökte norpa åt mig när jag satt i mammas knä! Men jag fick inte smaka nånting alls :( Just nu så håller mamma på att grädda en sockerkaka i ugnen, så vi får hoppas att den blir bättre än sist då den bara rammlade ihop och vart smetig :P Efter att den är klar fundwerar hon på att baka chokladmuffins men får se hur det blir med den saken.
Såhär arg kan man bli om man heter Lea tynell!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch, det är så jobbigt när de blir tuffa nätter! Nu den senaste (veckan?) har Wilton vaknat flera ggr per natt och skrike å skrike utan att jag fattar varför.. Men det har gått över och han har somnat om, antar att det är drömmar.. Tror att dom drömmer mycket nu, mer än de gjort tidigare. haha vilken härlig bild på lilla skrikisen! :D

2011-06-21 @ 20:39:28
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Moffa

Jösses vad hon ser ut att ta i, varför inte göra en liten film om hur hon låter med nya kameran också? Det ger en extra dimension till hela babyupplevelsen…. På gott och ont ;-)

2011-06-22 @ 12:40:47
Postat av: mormor!

Ha,ha!!Vilken bild!!

2011-06-27 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback